Vi har oppdaget at du surfer fra et annet sted til det som tilsvarer dette nettstedet. Vi har ikke et nettsted for landet du besøker oss fra, men vi har et verdensomspennende nettsted. Bekreft hvilket nettsted du vil besøke.
Din tilfredshet er vårt hovedmål, og nettopp derfor vil kundeserviceteamet hos Copykrea alltid tilby deg den beste løsningen for å løse problemet hvis noe ikke stemmer overens med det du har bedt om, eller hvis du oppdager en feil. Ta kontakt med oss, så fikser vi det for deg.
Hvis du oppdager feil i trykking eller innbinding når du mottar bestillingen din, eller at du mangler noe av det du har bestilt, kan du kreve erstatning eller refusjon av det samme. Du har en frist på 30 dager fra du mottar eksemplarene dine.
Krav og/eller hendelser må varsles ved å sende en e-post til [email protected] eller sende en reklamasjon fra kundeområdet, med en kort beskrivelse av problemet sammen med bilder og/eller videoer og ordrenummer.
Vår kundeservice vil arbeide for å løse problemet og vil kontakte deg når det er nødvendig. Fra Copykrea kan det tilbys refusjon av feilaktige eller skadede dokumenter (hvis dokumentet er helt leselig, vil det bare bli refundert en proporsjonal andel av skaden som er forårsaket); og/eller tilbud om å hente dem for gjennomgang av hendelsen på stedet. I så fall vil kunden bli kontaktet for å avtale henting av det defekte produktet. Hvis utskriftene, etter at de er mottatt hos oss, viser tegn på manipulering eller modifikasjoner utenfor Copykrea, vil alle fraktkostnader som genereres, bli belastet kunden.
Hvis bestillingen faktisk er defekt, dårlig trykt eller innbundet, eller mangler et dokument, vil vi reparere, erstatte, redusere prisen eller heve kontrakten (alt etter hva som er hensiktsmessig), prosedyrer som vil være gratis for brukeren.
Til gjengjeld vil refusjon for returer, trykkfeil eller manglende dokumenter skje via betalingsmåten som ble brukt ved kjøpet. Fra Copykrea vil ikke beløpet bli refundert eller noen omlevering av varer bli gjort før trykkfeilen eller mangelen på dokumenter sendt av brukeren er bekreftet. Tilbakebetalingen vil skje innen 15 virkedager fra mottak og verifisering av vilkårene for mottak av forsendelsen. Den maksimale fristen for å foreta den fastsatte betalingen er én måned.
På den annen side, hvis bestillingen av grunner som kan tilskrives kunden og ikke transportselskapet eller Copykrea ikke kan leveres til den angitte adressen, vil vi fra Copykrea ha opptil 30 dager til å sende den på nytt. Vi forbeholder oss retten til å belaste fraktkostnadene på nytt, selv om de var gratis for kunden da kjøpet ble gjort. Brukeren vil alltid bli informert om alt dette.
Fra Copykrea påtar vi oss ikke noe ansvar når leveringen av avtrykkene ikke skjer innen den estimerte perioden av grunner som kan tilskrives transportselskapet. På den annen side, hvis forsinkelsen i mottak skyldes problemer i vårt produksjonssenter (du har bedt om en prioritert produksjonsmetode, men du mottar den som om det var standardproduksjon), kan du be om retur.
Alle filer du sender til Copykrea for trykking, vil bli behandlet med den største konfidensialitet. Det er kun de ansatte i vårt produksjonssenter og kundeservice som har tilgang til filene, hvis det skulle oppstå en hendelse.
Filene vil bli oppbevart i 90 dager fra datoen for forespørselen om arbeidet, og deretter blir de destruert.
Når du har fullført bestillingen din i vår nettbaserte trykkeritjeneste, kan du ikke avbestille den (angrerett). Kansellering eller endring av bestillingen din vil bare bli akseptert hvis produksjonen ikke har startet i vårt verksted. Hvis du vil sjekke status for bestillingen din, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt, som vil informere deg om hvorvidt du kan kansellere eller endre bestillingen.
Copykrea er ikke ansvarlig for mangler som skyldes uaktsomhet, slag, bruk eller feilaktig håndtering, eller for slitasje som skyldes normal bruk av produktene.